fredag 27. februar 2009

Ny jobb - mens valpene vokser!


Nå har vi pakket for ei uke på Lanzarote (!!) mest fordi Marte behøver sol og varme, men vi andre sier heller ikke nei. Lanzarote er jo vulkansk, som Island hvor vi val i sommer, det er mye spennende å se på, også for den som ikke orker å grille seg på stranda hele tiden....


Valpene vokser, Edda får nå prøve seg sammen med de to større, og hun har endelig forstått at de faktisk er individ som hun kan kommunisere med. Ikke lett å være enevalp, den sosiale treningen med de to er veldig positiv for henne. Hun er blitt meget tykk, passerte 1kg på 3 ukers dagen. Med tanke på den vanskelige starten er det imponerende.


Jeg har begynt i ny jobb! Rart etter 8 flotte år på Øya. Jeg kommer til å savne elevene veldig og kollegaene som gjorde hverdagen så fin der, og ikke minst all moroa med å få jobbe med hunder og praktisk undervisning med hundene. En ny hverdag venter på Skjetlein videregående skole, se


skjetlein.vgs.no gå til ressursenteret.


Mange av mine pågående prosjekter vil følge meg, jeg legger ikke hverken hunder eller sauer og ull på hylla selv om jeg bytter jobb.